Leírás
Tanuld meg lépésről-lépésre gyakorlati módon, milyen etikus módszerekkel vedd le a lábukról a nehezen kezelhető ügyfeleket! A kötet olyan hasznos, a hétköznapi értékesítési szituációk gyakorlati példáin keresztül mutatja be azt a 13 BIZALOMÉPÍTŐ ALAPKÖVET és stratégiát, amiket azonnal és eredményesen tudsz alkalmazni a saját vállalkozásodban. Lehetsz területi képviselő, vezetheted a saját cégedet, vagy alkalmazottként felelhetsz komplett értékesítési csapatokért, az itt leírt bizalomépítő megoldásokat, tippeket könnyedén fogod beépíteni a saját munkád fejlesztésébe, mindezt úgy mintha a szerző mentorként fogná a kezedet és lépésről lépésre vezetne. Szerző: Sándor András. A könyv előszavát a Marketing Commando alapítója, Janata Kriszta írta.
“Ez a könyv segít egy jobb, etikusabb üzleti világot építeni”
„A vállalkozói világban a vásárlói bizalmat milliméterekben hasonlítjuk össze és grafikonokkal elemezzük, a bizalom megszerzésére marketing költséget kalkulálunk, a megtartására pedig díjakat osztunk. De alig van, aki azt tanítaná, hogy a bizalom mindig két ember közötti kapcsolat, mindegy milyen brandekkel és cégnevekkel dobálózunk. Ez a könyv segít egy jobb, etikusabb üzleti világot építeni.”
/Részlet Janata Krisztina előszavából/