Leírás
MIBEN SEGÍT NEKED EZ A KÖNYV?
– Több száz illemszabályt olvashatsz benne, amelyeket az ügyfeleidnél szinte kötelező betartani a siker érdekében
– Olyan udvariassági praktikákat találsz benne, amelyekkel az ügyfelednél pillanatok alatt bizalmat építesz
– Ügyfélkezelési praktikákat kapsz, amelyeket elvárnak az ügyfelek egy valamirevaló értékesítőtől
– Megtanulod az alapvető illemszabályokat, mint a helyes kézfogás, a mobiltelefon használata, azt, hogy hol foglalj helyet, hogy milyen udvariassági gesztusokkal nyűgözd le az ügyfeleidet
A kötet előszavát Görög Ibolya írta, az ország elismert protokoll tanácsadója, a Parlament egykori protokollfőnöke, akivel egy exkluzív interjú is olvasható a könyvben.
A kötet szerzője: Varga Ida, üzleti illemtan szakértő, Magyarország egyik legkeresettebb tréningszervező és üzletasszonya, akit vidéki lánykét érte az a szerencse, hogy már gimnazistaként a Miniszterelnöki Hivatalban gyakornokoskodhatott két nyáron át, ahol az üzleti illemtan, a protokoll aranyszabályait megtanulta.